КСО қолдау қызметі, келісімшарттық әкімшілендіру, БҚ
пысықтау/түрлендіру үшін сұрау салуларды үйлестіру, ақпараттық менеджмент, сервистерді
жоспарлау функцияларын орындайды
2016 жылғы 20 желтоқсанда № 630 сенімгерлікпен басқарудың бастапқы шарты жасалды.
2015 жылғы 30 желтоқсандағы № 122 келісіммен Қордың САП клиентіне сараптама жасау орталығын құру
және оның жұмыс істеуін қамтамасыз ету міндеті қарастырылған.
2017 жылдың басынан бастап КСО құрамы келесі функцияларды орындау үшін құрылды:
- Қолдау қызметі. Базис және қосымшалар бойынша қолдау консультанттарының
жеткілікті санымен, осы өңірдің стандартты жұмыс уақытына сәйкес келетін жұмыс кестесімен
(аптасына бес күн (дүйсенбіден жұмаға дейін) кемінде 8 сағаттық жұмыс күні) қолдау қызметін
қалыптастыру және пайдалану. Қолдау процестері және Тапсырыс беруші персоналының біліктілігі
сервистерді жоспарлау және сертификаттық аудит процедуралары шеңберінде кешенді бағаланатын
болады.
- Келісімшартты әкімшілендіру. Шарт шеңберінде және лицензияларды қолдану
аясында САП-пен өзара іс-қимыл жасау (жүйені бақылау өлшемі, сүйемелдеу бойынша биллинг, БҚ
жаңартуға өтінімдерді коммерциялық өңдеу, пайдаланушылардың негізгі деректерін және
инсталляциялық деректерді басқару).
- БҚ пысықтау/түрлендіру үшін сұрау салуларды үйлестіру. Тапсырыс берушінің
және/немесе оның еншілес кәсіпорындарының сұрау салуларын жинау және үйлестіру, егер бұл
кәсіпорындар Шартқа сәйкес Бағдарламалық қамтылымды пайдалануға құқылы болса. Осы бағытта
Тапсырыс берушінің КСО-ға қажеттілігі болмаса, түрлендіруді болдырмау үшін барлық қажетті
шаралар мен шешімдерді қабылдау өкілеттігі арқылы Оператормен және «САП Қазақстан»
ЖШС-мен интерфейс ретінде жұмыс істеуі және жоспарланған түрлендірудің БҚ-ның
стратегияларымен және SAP шығарылымдарымен келісілуін қамтамасыз етуі тиіс. Тапсырыс
берушінің КСО-ға Тапсырыс берушінің түрлендіруіне қойылатын функционалдық талаптарды және
ақпарат беруді үйлестіруі тиіс. Жергіліктендіру бойынша белсенділік.
- Ақпараттық менеджмент. Тапсырыс берушіні ұйымдастыру шеңберінде Тапсырыс
берушінің БҚ және КСО туралы ақпаратты тарату (ішкі презентацияларды, ақпараттық
іс-шараларды және маркетингтік науқандарды және т.б. өткізу).
- Сервистерді жоспарлау. Тапсырыс беруші Оператормен және «САП
Қазақстан» ЖШС-мен ынтымақтаса отырып сервистерді жоспарлауды үнемі жүргізеді.
Сервистерді жоспарлау алғашқы енгізу кезеңінде басталады және тұрақты негізде жалғасады.
- Жобаларды басқару. Қор компаниялары тобында SAP енгізу жобаларын үйлестіру.
- Сәулет консалтингі. SAP ландшафтының ағымдағы және мақсатты құрылымының сапасын бағалау.