АТ қызметтері және SAP шешімдерін басқару

КСО қолдау қызметі, келісімшарттық әкімшілендіру, БҚ пысықтау/түрлендіру үшін сұрау салуларды үйлестіру, ақпараттық менеджмент, сервистерді жоспарлау функцияларын орындайды

2016 жылғы 20 желтоқсанда № 630 сенімгерлікпен басқарудың бастапқы шарты жасалды.

2015 жылғы 30 желтоқсандағы № 122 келісіммен Қордың САП клиентіне сараптама жасау орталығын құру және оның жұмыс істеуін қамтамасыз ету міндеті қарастырылған.

2017 жылдың басынан бастап КСО құрамы келесі функцияларды орындау үшін құрылды:
  • Қолдау қызметі. Базис және қосымшалар бойынша қолдау консультанттарының жеткілікті санымен, осы өңірдің стандартты жұмыс уақытына сәйкес келетін жұмыс кестесімен (аптасына бес күн (дүйсенбіден жұмаға дейін) кемінде 8 сағаттық жұмыс күні) қолдау қызметін қалыптастыру және пайдалану. Қолдау процестері және Тапсырыс беруші персоналының біліктілігі сервистерді жоспарлау және сертификаттық аудит процедуралары шеңберінде кешенді бағаланатын болады.
  • Келісімшартты әкімшілендіру. Шарт шеңберінде және лицензияларды қолдану аясында САП-пен өзара іс-қимыл жасау (жүйені бақылау өлшемі, сүйемелдеу бойынша биллинг, БҚ жаңартуға өтінімдерді коммерциялық өңдеу, пайдаланушылардың негізгі деректерін және инсталляциялық деректерді басқару).
  • БҚ пысықтау/түрлендіру үшін сұрау салуларды үйлестіру. Тапсырыс берушінің және/немесе оның еншілес кәсіпорындарының сұрау салуларын жинау және үйлестіру, егер бұл кәсіпорындар Шартқа сәйкес Бағдарламалық қамтылымды пайдалануға құқылы болса. Осы бағытта Тапсырыс берушінің КСО-ға қажеттілігі болмаса, түрлендіруді болдырмау үшін барлық қажетті шаралар мен шешімдерді қабылдау өкілеттігі арқылы Оператормен және «САП Қазақстан» ЖШС-мен интерфейс ретінде жұмыс істеуі және жоспарланған түрлендірудің БҚ-ның стратегияларымен және  SAP шығарылымдарымен келісілуін қамтамасыз етуі тиіс. Тапсырыс берушінің КСО-ға Тапсырыс берушінің түрлендіруіне қойылатын функционалдық талаптарды және ақпарат беруді үйлестіруі тиіс. Жергіліктендіру бойынша белсенділік.
  • Ақпараттық менеджмент. Тапсырыс берушіні ұйымдастыру шеңберінде Тапсырыс берушінің БҚ және КСО туралы ақпаратты тарату (ішкі презентацияларды, ақпараттық іс-шараларды және маркетингтік науқандарды және т.б. өткізу).
  • Сервистерді жоспарлау. Тапсырыс беруші Оператормен және «САП Қазақстан» ЖШС-мен ынтымақтаса отырып сервистерді жоспарлауды үнемі жүргізеді. Сервистерді жоспарлау алғашқы енгізу кезеңінде басталады және тұрақты негізде жалғасады.
  • Жобаларды басқару. Қор компаниялары тобында SAP енгізу жобаларын үйлестіру.
  • Сәулет консалтингі. SAP ландшафтының ағымдағы және мақсатты құрылымының сапасын бағалау.

Біздің сертификаттар